"Tell me that i'll always be the one that you want"

Heaven On Earth - Britney Spears

Egentligen är den låten rätt töntig, låter helt.. blöööhh.. typ? :)
Men av någon anledning gillar jag den :)
Gillar Britneys cp-röst när hon ska låta sexig och mystisk :)
Det bara är så, liksom :)


Idag har jag vart helt otroligt duktig, eller ja, ganska duktig :)
Städade mitt rum jätte, jätte noga så att det blev skinande rent :) Rensade till och med ut lite gamla kläder och slängde smink jag aldrig använder. Så nu är mitt rum faktiskt rätt trevligt att vistas i.
Innan kändes det som att bo och sova i en sophög som blivit bombad och sedan överkörd av ca. 15 tornados :)
Orkade inte byta lakan men jag bytte dom rätt nyligen så det är luuugggnt :)

Sen var det ju det här med en viss läxhög också, den är ju fortfarande rätt så tilltagen :)
Men jag förstår inte att den inte blir mindre? :o
Jag kollar ju på den typ varje dag.
Fast det kan ju ha något att göra med att jag liksom inte gör läxorna?

Tycker att det borde räcka med att bara kolla på dom och så "POFF BORTA" 8]


Franskan lyckades man kämpa sig igenom, sen var det tvärstopp, svenska 1, svenska 2, SH och spanska får det bli imorgon ist :)


Nu är det så att jag är glass-sugen grabbar. Men finns det någon glass här i huset?
NEJ.

:@


Undrar hur mamma tänker när hon handlar? Vill hon seriöst att jag ska dö?

"Hohoh, jag vet att Fia vill ha glass för att det är supergott och bäst, så jag tar och skippar att köpa det så att hon kan sitta ensam, lämnad, övergiven och helt otroligt glass-sugen någon mörk söndagsafton här fram över, MWOHAHAHA!"

Det är säkert så hon tänker.. *Morr*


Tjing :)<3

Kommentarer
Postat av: marshie

Sadistiska mammor har vi allihopa, allihopa, allihopa :D

2009-10-18 @ 21:03:51
URL: http://marshie.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0