Tiss-Dag

Här sitter jag och lyssnar på Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss med Bloodhound Gang :)

Uppe med tuppen, eller aa inte riktigt, jag har ju faktiskt ingen tupp :)
Så jag är väl typ, uppe med hundarna i mitt tupp-lösa hus :)

Eller, inte baara hundarna, Bror Kalle är ju också vaken någonstans här i krokarna.

Oj, vet ni, alldeles nyss ringde det här och så kolla jag på telefonen och det var ett telefonnummer med typ 100 miljarder siffror, och när jag svarade så var det nån som babbla på något annat språk och jag fattade ingenting. Så jag började prata engelska och sa till den där mannen att han nog hade komit till fel nummer och sånt och då frågade han mig på engelska om jag inte var den där Alibaba från Hu..blabla-prylen?
Wtf??
Jag sa iaf att jag inte var det och att jag var 'sorry' för att han hade fått fel nummer sen la jag på ^^

Nu ringde samma nummer igen -.- Jag svarade inte.
Kan han inte bara fatta att det är fel nummer?
Pucko..



Hallå, har ni tänkt på en grej? Äpplejucie är himla gott :)


Jag vet inte vad jag ska hitta på idag, skulle ju färgat Nossies hår men så behövdes hon på sitt jobb så hon skulle sticka dit istället... och bara dissa mig ;(
Haha, nej det är inte så farligt, vi ska nog färga det imorgon istället :>

Men jag kanske kan ta och kontakta Herr Pojkvän idag, har inte träffat honom sen i fredags :o
Jag överlever inte :(
Och han har vart på massa prylar hela helgen så han har inte varit kontaktbar :/

Fast jag är så jäkla förkyld, vill ju inte smitta ner honom.
Igår med Mums var det ju lugnt eftersom hon också var lite sjuk.
Men tänk om jag smittar Bryce så att han dör typ? :o Jag kanske har svininfluensan... i smyg?
Den har förklätt sig till en vanlig förkylning för att lura mig :@


Dumma sjukdom...


Tänkte att jag skulle lägga upp en låt från Youtube, vet inte om det kommer funka eftersom jag är så otroligt kass x)
Jag har typ bara fått det att funka en gång eller något ^^ Eller kanske två :)

Då ska vi se...

Nehepp, såklart funkar det inte, och jag absolut ingen aning om vad jag gör för fel???
jag gjorde ju exakt som mumsi visade mig igår ;(

Jag ska testa en gång till, kanske funkar om jag loggar ut från mitt account på Youtube..

Men vafan? Jag fattar inte?!
Vad gör jag för fel egentligen??


:@

Hejdå :@

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0