Tjing igen :)

Fick lite inspiration av mig själv igår och Mums idag, vill ladda upp gamla bilder :D


LekLek :)


Inte alls 1000 kilo hårspray på mig? 8] Mumma ser ju iaf mys ut :)


Näsa posar :)


Lollan :) (Ellen)


En gång i tiden hade man svart hår minsann.


Hej kompisen :)


Nyvakna bästisar är det coolaste jag vet :D<3


Mitt internet är typ lek-segt och jag vissa av bilderna vill inte laddas, men jag hoppas att ni kan se dom iaf :D
Annars kan ni ju bara läsa bild-texterna och fantisera ihop en egen bild :)

Sen kan ni ju alltid måla resultatet av er fantasi i paint eller liknanade och skicka till mig:

[email protected]


8D

Hahah, tuff jag är :)


Tjinge :D<3

Kommentarer
Postat av: marshie

Yeahh, supertuffa på den där bilden.. där pekar jag ser sjukt skabb ut xD men det är sånt man får ta och leva med ;D

2009-10-18 @ 22:22:59
URL: http://marshie.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0