"Too sexy for Japan"

Too Sexy - Right Said Fred

Så übertuff låt! :D


Jag spelar Cubefield på Fejjan, eller aa det är inte riktigt på Facet men det finns länkar och shit där, om man söker på Cubefield. Det är helt sjukt svårt för en icke-spelvan person som mig :)
Mitt Top Score än så länge är 95910 :)

Idag har jag varit jätte trött och helt seg. Höll på att somna på bussen påväg till skolan. Tur att man inte har så ansträngande lektioner på måndagar. Lekte lite med texter på engelskan, busenkelt prov på datakunskapen och sen började jag skriva en låt på musiken :)
Sjukt tuff är den, låten alltså. den går såhär hittills:

C Dm C Em Dm C Em Dm C

Det är versen :)
Ska nog langa lite text sen också, när musiken är klar :)


Nu efter skolan skulle jag ha pluggat, men det blev inte riktigt så, läxorna liksom bara... glömde bort sig :o

Men jag kan göra dom imorgon, har utvecklingssamtal kl 13. så jag är ledig resten av dagen :)
Hinner nog lite läxor innan da samtal, efter ska jag till Bryce så då blir det nog inte så mkt plugg.


Jag har huvudvärk, försökte gömma den i en låda ett tag men nu är den framme och våldtar mitt huvud igen :@
Dumma huvud, jag ska såga av det :(

Och min hy kan också gå och slänga sig i väggen. Finnar och sånt överallt, eller jaa, inte överallt men lite här och där. 
Som jag sa till mamma för ett tag sen, jag ska skala av min hud med en osthyvel och sälja på ebay :@


Jag bor i Taddes säng, med alla dromedarer, och vi är kuddar, Nose och jag :G
Sjukt mysigt 8)


Det är grejer det<3


LekLugnt :)<3
 

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0