Vampyr frossa :]

Hej folk :D

ÄNTLIGEN har jag kommit på ett sätt så att jag kan kolla True Blood på min dator :DDDD
Sidan vi använde hos Mumsi ville inte funka på min dator men så fixade jag någon pryl så att jag kan kolla alla avsnitt i ännu bättre kvalite och dom behöver inte ens ladda typ :o

Kan man vara lyckligare? :DDD <3 

På tal om att kolla True Blood hemma hos Mumsi, det är det jag har gjort senaste dagarna typ :D
Eller iaf dom 5 första avsnitten.
I onsdags kom Näsan hit på morgonen och så färgade jag hennes hår en gång till för att färgen skulle bli mer intensiv. Sen åt vi frukost och fixade lite innan vi tog bussen bort till Mums :)
Efter en stund kom SlicK (Lisa) också och vi typ.. lekte?
Vi kollade massa True Blood, dog för att den serien är BÄST, åt upp 2,5 kilo godis (erbjudande på Ica Maxi FTW) och hade allmänt trevligt :D
N'r vi vaknade igår började vi med att äta av godiset, ligga ner, kolla True Blood och leka :D
Frukost blev det runt klockan halv fyra :G

Måste säga att det var himla kul :D
Jag fick leka vind och fladdra på Näsis mantel (gröna lakan) när hon var Superman (Super-bästis-tönten själv) :D

STORT ÅÅÅHHHH-TACK TILL LISA SOM INTRODUCERADE OSS TILL TRUE BLOOD


Sookie och Bill


Jag är på väldigt bra humör :D
Fast varför skulle jag inte vara det när jag precis har kollat på vampyr-pojkar i en timme? :G


Idag ska jag åka in till Gbg med Ronja och kolla på MJ, det bidrar också till det glada humöret :D
Jag undrar om vi bokade bord?
Vi bestämde ju resturang och sånt, men bokade vi? Hmm..
Får nog ta och kolla upp detta :)


Oj just det ja, snart släpps biljetterna till New Moon också! :D
Livet leker 8]


TjingTjing nu är det True Blood-tid igen :G<3





Kommentarer
Postat av: Sowp.

Lekisen :O:O Säg var du kan se True Blood i bra kvalité????? vill oxå??? :O:O:O:O:O



KOM IGEN KOMPISEN :G:G ^^

2009-10-30 @ 12:10:27
URL: http://nossie.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0