Äntligen! Fast ändå inte.

Hej :)
Nu har jag laddat in London-bilderna på datorn, meeen jag jag orkar inte ladda upp dom på bloggen eller Facebook riktigt än. Ni får hålla er, haha :)

Igår var jag, Nose och Mums och simmade efter skolan, det var helt supermys, fast jag tror att jag skulle ha behövt simma lite längre än vad vi gjorde, hade inte ens träningsvärk idag ^^ Men chill var det och jag vägde mig och såg att jag hade gått ner 4 kilo sen i somras, det är ju inte helt fel :)
Efter the simning åkte jag direkt hem till Maddie där vi var några stycken som åt B&J och kollade film :)
Btw, en från vår skola är med i IDOL :)

Idag har jag vart duktig och jobbat, sen direkt hem för att smått fira min födelsedag med Mormor. Egentligen fyller jag ju inte förrän på måndag men mormor kunde inte komma då :)
Ronja var också med och fikade för vi skulle leka idag.
När mormor åkte hem färgade jag Ronjas hår, och jag lyckades få lite före - under tiden - efter -bilder :)


Ronja före färgningen.


Ronja med färgen i och matchande nymålade naglar :)


Resultat :D


Supermys :>


Jag gjorde en liten slinga i mitt hår med, den blev ganska kass men det är kul att leka med hårfärg :D

   

Hann måla mina naglar härligt chockrosa också (Y)

Nu efter middan har jag bakat en sockerkaka med hallon och blåbär till mitt släktkalas imorgon, den luktar as gott, vill bara äta upp den NU :D
Hjälpte mamma med tårtan också, specialbeställd av mig med Nutella i, goooooott :G
Undrar vad jag får alla sjukt coola idéer ifrån? Jag antar att jag bara är bäst helt enkelt haha :D


Carousel - Michael Jackson är himla mysig, typ helt "Gör-Fia-Glad-Musik" :)
Jag har upptäckt att jag verkligen är beroende av musik, vad hade världen vart utan musiken? Jag hade dött, jag vill lyssna på musik JÄMT. Om man gör något tråkigt så blir det helt plötsligt kul om man lyssnar på musik.
Jag vill ha inbyggda högtalare i huvudet :G
Och inbyggt Spotify, fast utan reklam, typ gratis Spotify Premuim :)

Nu dricker jag Cola, det är rätt gott, fast Fanta är bäst :D
Den här helgen kommer inte vara bra för dom där kilona jag hade gått ner x) Med alla kalas hit och dit, fast jag kan inte säga att jag orkar bry mig särskilt mycket x)
Jag är sugen på tårta så därför tänker jag äta tårta imorgon vare sig jag blir fet eller inte :D



Tjingalong :D<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bilderna på mig såg ju ännu värre ut när dom blev stora xD - inte helt okey

och du glömde nämna min ägiga present :O



En värld utan musik finns inte

lyssnar på Tom Jones, it's not unusual, nu xD

2009-09-26 @ 21:56:45
Postat av: Fiia

Oj jag glömde skriva om presenten! :O Får skriva ett inlägg till, enbart tillägnat kudden :D

Och jag tyckte att bilderna var fina, har dock mixtrat lite med färgen under ögonen i hemlighet :)

2009-09-26 @ 22:28:29
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, det va väldigt vänligt av dig - insåg när jag kom hem att den va nästan helt borttvättbar - fast jag brukar vara väldigt blå i annat fall också så^^

Du kunde förminskat näsan också tycker jag - den har en tendens att bli mycket bredare när jag ler stort xD

2009-09-27 @ 12:26:26
Postat av: Anonym

hahahaha, jo jag hade ju kunnat mixtra med näsan, men då skulle det liksom vara fusk på något sätt :) Du är fin som du är tkr jag :D

Det blåa (som bara var pytte pytte lite blått) tog jag bara bort för att du nämnde att det var blått, jag hade nog inte ens sett det annars :)

2009-09-27 @ 12:54:21
Postat av: Fiia

Mitt namn kom visst inte med i förra kommentaren ^^

2009-09-27 @ 12:57:19
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0