:DDDDD

Hoho, jag är typ über-mega-glad :D
Allt bara är helt bra, London i övermorgon, saker händer och allt bara är suuuuuper :D

Idag har jag växlat 4280 kr till pund, 1670 kr var enbart tior x) Jag är lite sådär skev som bara jag kan vara så jag har sparat alla mina tior i en burk i typ 2-3 år :) Men nu är burken tom och plånboken är full med trevlig brittisk valuta :D
Fyfaaaan vad jag längtar :G
Jag borde förresten packa.. och plugga, har typ 1000 läxor känns det som.
Men jag orkar inte, geografi är tråkigt, samhäll är tråkigt, spanska är rätt kul men pallar inte :) Och svenska intervjun orkar jag inte heller göra (Y)

Och nostalgin fortsätter (typ "Dagens as gamla bild på Fia" eller ngt) :D


Inte alls överexponerad :) Nääääj :)

Tjinge, eller godnatt eller whatever :)<3

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0