Fyfan vad jag bor här asså.

Smör på er :)
Jag har typ glömt uppdatera.. eller något :)
Jag springer runt lite i min egen värld hela dagarna, hinner liksom inte med mig själv, om man säger så :) HAHAHAH.. ínte roligt :)
*Gör sådär kul som Noss unt mej gjorde på H&M*
HAHAHAHAHAHA.. *gör det igen*
Fy faaaaasiken vad kul! xD

Undra vad jag har gjort hela veckan? Typ lekt?
I tisdags var jag iaf hemma hos B-B-Brryce, han lärde mig spela biljard :)
Jag blev inte alls totalt utklassad av honom :)

Jag fikade med Mums unt Noss igårdagenet :) Det var super shmöö, vi drack chai :)
Sen hade jag terminens första konst, medans resten av min klass kollade på Bryce när han spelade Baseball. Jag ville vara där med, men det gick inte. NEJ :)

Idag har typ alla i min klass vart sjuka.. eller aa.. typ Bryce och Olivia ^^ Men ändå.. det var tomt utan dom :) Och alla var sjukt trötta hela tiden och allt lekte under borden.. eller något.. shit vad trött jag är.. OjOjOj.
Och jag måste översätta en fransk artikel tills imorgon.. shmeur..

Jag kanske ska leka med barn imorgon :) Typ jag, Maddie Mo, AnnaBanana, O-line, Olivia, B-B-Brryce och Dan the Man :) Ingenting är egentligen bestämt och folk är sjuka.. men vi VILL iaf leka :) Typ filmkvälls-pojke eller något :)
HomHomHom..

Jag lyssnar inte alls på Rise Against och 3OH!3 hela tiden.. Neeeej...
Och jag dör inte alls för att dom är så bra.. Inte Aaaalls...
Hooooooom :G<33

Förresten, jag bor i det lilla gul-svarta äckliga pressening-tältet i Kolla-skogen, bara så ni vet :)
Orienterade där idag.. det var INTE blött, det spöregnade ju inte alls hela tiden..
Fast det var ganska chill ändå :)

Det är himla roligt att säga att man inte gör saker fast man gör dom även om alla fattar att man faktskt gör dom även om man säger att man inte gör det :)
Om ni fattar?

Höhöhöh.. shuew liksom :)

Jag har inte alls übertråkigt (:


Chill On The Cracker som the O-line skulle ha sagt :D<3

Kommentarer
Postat av: marshie

HAHAHA Folh.. hur mår du egentligen? xD :D

2009-09-03 @ 20:09:21
URL: http://marshie.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0