Hoho, jag vill egentligen inte.

Nej, jag orkar inte blogga, det är jobbigt xD
Men jag gör det ändå, för att inte krossa era hjärtan<3
För jag vet att det är så otrooooligt många som följer min blogg :)

Idag har jag varit hyfsat duktig, jag jobbade nästan helt utan att klaga på att jag inte ville cykla runt och hålla på, sen hjälpte jag mamma att slänga skräp och sätta upp lappar.
Då kanske ni frågar er, vadå för lappar? Eller så frågar ni er inget alls. Men i alla fall så är det lappar om mammas hundkurser som hon ska börja med :) Hon kallar det "Cattens Hundkurser" (mamma heter Cathrine, men hennes smeknamn är Catten om ni undrar^^). Mamma är cool :)
Om ni kollar vid Österströms, Majgården, Millesons eller Gottskärs Livs så finns mammas lappar där :)
Jag har även länkat till hennes hemsida här på bloggen :) Kolla bara längst ner i menyn.

En sak till jag har gjort idag, jag har vandrat runt och blivit uppriven i ett björnbärssnår (Y) Allt slit bara för att jag var sugen på att baka paj. Så nu står det en trevlig björnbärspaj på köksbänken och ser god ut :)

Fortsätter med nostalgin från igår...
Ännu en gammal bild på... Mig :)


Måste säga att jag faktiskt saknar mitt svarta hår ibland, och att leka med kajal hela tiden, det var roligt :)

Jag har förresten funderat på om jag kanske är trött på att ha tvåfärgat hår? Borde jag färga det? och isåfall vilken färg ska jag välja? Ska jag blondera resten av håret också? Eller ska jag färja det brunt igen? Eller typ grönt?
Jag tror jag satsar på grönt :)


'nts 'nts 'nts baby..
'nts 'nts 'nts..


Mums sa just att hon har börjat göra en packlista till London :O Det vill jag med göra :D
Tänk att det är mindre än en vecka kvar :G
Redan på fredag kommer vi vara där, och  vi kommer se Coldplay<3

Oh! :D Mums sa att jag kan låna hennes pilotbrills :D Mina egna solglasögon blev ju tragiskt borttappade i somras, inte alls mitt eget fel att dom ramlade iväg x)
Så himal supermysigt :D

Men oj vad jag orkade blogga ändå :O Det var ju rätt kul när jag väl kom igång :D

Tjiiinge :)<3

Kommentarer
Postat av: Marrshhiii

Jag tänker kolla hennes hemsida, för att det är roligt :)

Jag tycker du ska färga ditt hår blått ;)

2009-09-12 @ 18:38:19
URL: http://marshie.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0