Inte alls söndag. Nej :)

Hej :)
Nu är jag glad, men förut var det andra bullar :@
GT förstörde min dag, genom att vara 3 timmar försenade. Jag och Noss brukar börja jobba sådär runt 10-halv 11 men nu kunde vi inte börja sälja förrän kl 12.30... :@ :@
Var klara runt 2 och vi tjänade rätt dåligt, så jag var super sur när jag kom hem.
Men efter att jag hade målat mina naglar soligt guldiga och kollat på typ 17364738 avsnitt av Teen CribsMTV så var jag glad igen :)
Min trevliga bok Angel hjälpte också till i Göra-Fia-på-bra-humör-igen processen :)

Jag vill ha godis, men jag har inget. Pratar med Mmums på Fejjan och hon säger att hon har godis men jag får det inte av henne :(
Pappa säger att jag borde gå och äta glass så att jag slutar klaga, men jag vill inte ha glass. Åt det igår :(
Väldans vilka ooootrroligt svåra problem jag har!
Hur ska jag överleva?

Kanske ska ta lite glass i alla fall...
Nej, jag är inte sugen på det, även om det är chokladglass. Jag vill ha riktig choklad :G

Mums säger att hon kastar sitt godis till mig, men det är ganska osynligt och smaklöst så det dämpar inte sötsuget så mkt :/

Hoho, jag känner för att ladda upp bilder men jag har inga :D
Jag tänker leta i mina mappar och kolla om jag hittar något spännande :)



Hahaha, jag hade glömt att jag print screenade det här xD Fatta vad det låter lustigt? :)
Tadde är snäll :)

Men nu orkar jag inte blogga mer :)

Tjing Tjong långk.. brysselkål :)<3

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0