JA

Hej :G
Jag är glad, allt bara flyter på, livet leker och det är studiedag imorron. :D
Det är ju inget att sticka under stolen med :) (HAHAHAHAHAHA - Italienska restaurangen Noss!)
Jag orkar verkligen inte uppdatera om London ,det är så jobbigt xD Bilder kommer när jag har orkat ladda in dom från kameran :)

Hoho, jag har pojkvän btw :) DET gör mig himla glad :D
Typ superglad :D


Jag lyssnar på Streetwalker med Michael Jackson, den är tuff :D

Åh, en tråkig sak mitt i allt det glada, Bengi har typ damp och vill att jag och Noss ska sälja i helgen :( Okej, det känns inte suuuuper fruktansvärt men ändå. Kände för att bara dega :)
Eller aa, inte BARA dega, ska simma med Nose och Mumma på fredag och ha släktkalas på söndag :) Och kanske sticka till Maddie efter simmningen på B&J-kväll typ :)
Äta glass = Ja tack :D

Känner för att ladda upp bilder nu, fast inte London för jag vet inte var kameran är :)
Jag tänker kolla lite på datorn :)


HAhaha! Fy fan vad jag är tuff!


DomDärBästisarna


Det där är vad jag kallar SEXIGT


Vem gillar inte att plåga gummi-maskar?


Seriöst, hur kan jag vara så sjukt cool? :o


Jaa, vad ska jag säga? Mer än att dom där två är det bästa jag vet? :D<3


HAhaha! jag ÄLSKAR att kolla på gamla bilder :D
Nu har ni fått se lite av mitt mystiska förflutna :o Det är ju så sjukt spännande, kommer mer nån annan dag.. xD

Shit vad jag är på bra humör, typ sitter och fnissar för mig själv :DD

Tjinge! :D<3

Kommentarer
Postat av: SÅPAH!

Jag anar ugglor i mossen....

2009-09-24 @ 09:32:43
Postat av: marshie.

Du är det värsta jag vet :) Ta det som en komplimang ;)

2009-09-24 @ 10:36:59
URL: http://marshie.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0