Jag Idag :)

Tjingeling, tänkte att jag skulle ladda upp en sån där kul grej :)

DAGENS:

Kläder: Vitt linne, Vit T-shirt, Tighta jeans och korall-färgade strumpor.
Smink: Typ saker.. ingen ögonskugga :)
Frisyr: Två bollar
Läsning: Franska boken -.- 
Mat: Rostat bröd
Vill ha: Rostat bröd :D
Favorit: Att musiken var inställd  LP
Köp: En cocosboll <3
Humör: Rätt glader :D
Göromål: Skola, läxor, sova :)
Borde: Göra samhäll och plugga franska -.-
Beroende: -hemligstämplat-
Längtan: Loooondoooon :G<3
Skit: Jag orkar inte gå till brödrosten :(


Jag Idag:




Tjinge :)<3

Kommentarer
Postat av: Olivia

ååh fia du är så söt <3

2009-09-14 @ 17:59:53
Postat av: Daniel

Haha, vrf är beroende hemligstämplat? :D

2009-09-14 @ 18:16:31
Postat av: Ronja

Oh - va fint det va :O

Angående det förra inlägget - visst blir man lite sugen på svart hår igen när man tittar på gamla bilder - det är ju så snyggt

2009-09-14 @ 18:44:35
Postat av: MARSHIE.

Jag tycker om ditt hår :)

London :GG <3

2009-09-14 @ 18:59:23
URL: http://marshie.blogg.se/
Postat av: NoseNoseNose

Hej, jag är lika cool som alla andra och kommenterar :)

Ditt hår är det bästa jag vet 8D

2009-09-14 @ 19:36:37
Postat av: Fiia

*Svar till folk:*

- Tack Olivia, du med! :D<3

- För att jag vill det Dan :)

- Man kanske borde ha en svarthårig period igen Ronja? Vilken färg ska jag förga ditt hår nu förresten? :)

2009-09-15 @ 21:31:27
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/
Postat av: Marshie

Jaaaaaaaaaaaaaa noll sekunder tills vi flyger bort till britternas riikkeee :GGG

HAHAH!!! P:

2009-09-15 @ 21:46:58
Postat av: Ronja

Det känns nästan som att vi borta ha en sån period igen - jag vet inte vad jag ska färga det faktiskt, mörkare iafl, ser töntigt ljust ut nu - men hur mörkt?

ska det va inslag av rött eller inte? ska det va svart eller bara mörkbrunt? finns den där snygga färgen som jag hade frö ett tag sen kvar i affärerna - nej:( den hade varit perfect

Det är svårt !

2009-09-17 @ 22:34:37
Postat av: Fiia

Svar till Ronja:

Jag tycker du ska köra på med mörkbrunt-rött-nästan lila :D Du ser så cool ut i det, typ körsbärs-färg.

Eller så blonderar vi alltihopa och sticker och sprutar silikon i hela kroppen och gör så du ser helt sjuk ut :)

2009-09-20 @ 22:15:36
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/
Postat av: Ronja

Körsbär hade varit perfekt men det finns inte längre - ska leta efter det imorron men om jajg inte hittar det så vet jag inte

Hade ju en färg som va skit bra för ett tag sen som va typ lila först och blev sen brun och sen röd och sen ljusare - den va perfekt

men det va en utgående färg ;(

2009-09-22 @ 19:44:03

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0