JAG KLARADE DET!

OMG!
Vem var det som klarade penn-tricket för första gången idag då? Kan det vara jag kanske? Va? Va?
Hhahah! :DDD Får inte till det varje gång, men ändå, snart kommer jag vara lika bra som Bryce LP
Fan vad jag är cool, pennan bah "swoosh" :D

Hej :)
Idag har det varit trevligt i skolan, kom lite för tidigt så jag hann läsa lite innan folk kom. Sen körde vi på med svenska, samhäll och matte, sen vips hem med bussen :)
Dagen gick foooort, tiden var helt upp-speedad idag :O Allt bara.. hände? Haha :D
Mitt i alltihopa hann vi även gå till Hemköp och roa oss, dvs. köpa äpplen :) Gott (Y)

Nu är jag hemma, om ni inte redan hade fattat det. Skriver ut lite låttexter till musiken imorgon och har precis aktiverat ett studentrabatt-kort som jag fick hemskickat men posten :)

Och just det ja! Jag ska ta skolkort nästa vecka.. läääskigt, första gången man tar kort med den nya klassen :)
Maddie har nån sak på läppen så hon fick typ lite sådär småpanik över att den kanske inte skulle hinna gå bort. Men även om den inte gör det så blir hon säkert fin ändå :)

BTW    Facebook in my <3


Lek snällt :)<3

Kommentarer
Postat av: SoapiSoap

Fniss FolH :) Du måste rädda mina fiskar, dom har dött... xD Det ser ganska hemskt ut ^^

2009-09-11 @ 07:54:50
URL: http://nossie.blogg.se/
Postat av: Matshie :)

Hej, mitt namn är Matshie :) xD höhöhöhö.

Jag hade ingen fika :( Jag såg dig i skogään :D hittade du ut sen? det gjorde inte vi xD eller jo, fast vi orkade inte ta alla kontroller ;)

2009-09-11 @ 15:33:50
URL: http://marshie.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0