Lekdag 8)

Tjinge Kompisar :)
Idag har jag lekt med Bryce, vi kollade på The Holiday och myste :) Superchill studiedag om jag får säga det själv, och det får jag :D
Jag har även vart duktig och gått "Norra Hagen-rundan" baklänges med hundarna :) Alltså, jag gick inte baklänges, men den går liksom i en cirkel och vi brukar alltid gå åt samma håll men jag gick åt andra hållet :) Jag skulle även ha bakat en kaka eller något till mitt släktkalas på söndag men jag orkade inte :)

Hoho, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om, jag har fortfarande inte orkat ladda in London-bilderna. Och nu när jag tänker efter så är jag inte ens säker på om jag vet var kamerasladden är?
Nu har jag vart och kollat om den låg där jag trodde den skulle ligga, den var inte där :)
Får ta och fråga bror Kalle om han har sett sladden någonstans här i krokarna.

Jag känner mig helt photoshop-sugen :) Tror jag får grejsa med lite bilder :)
Om det blir något kul kanske det hamnar här på bloggen sen :P

Tjängeläng :)<3



PS. Lyssna på Beat It - Michael Jackson, det gör jag 8)


Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0