OO0oOO0oorkar Innnteehh

Fy fasiken vad jag är trött, orientering tär på krafterna ^^
Yes folk, jag har orienterat idag, i kungsbacka skogen, jag kom vilse..
Det var ganska jätte trist och jag sprang runt helt ensam sjukt länge innan jag fattade var jag var.

I onsdags var jag och fikade med Nose och Mums :) Typ nya onsdags-rutinen eller något. Vi myste med prinsesstårtegrodor och varm choklad :) Jätte super nyttigt (Y)
Vi shoppade lite på apoteket också, jag fick tag på finnmedel, en ansiktsmask och nya skavsårsplåster :) (Det sistnämnda är sjukt viktigt att ha hemma och du köper Converse någon gång)

Igår hade jag det också trevligt, slutade 4 timmar tidigare pga. inställd Samhäll och Geografi :D
Jag och Bryce hängde med Maddie hem, där även Bergman fanns. Vi lekte lite och kollade på Simpsons, i tid till Family Guy kom Anna och Anton och joinade oss :)
Supermys :)

Jag kollar gamla bilder, det är rrroligt :D

Vi avslutar inlägget med en bild på mig när jag var lite... alternativ :)



Thjing, höhö, det kom med ett H, aja iaf, ha en trevligt kväll :)

:D<3


Kommentarer
Postat av: Marshie.

HÖHÖ jo jag tog dom korten imorse :D

Jahaja, men jag gillade inte den mer så den fick gå och dö ;D :)

2009-09-12 @ 17:31:50
URL: http://marshie.blogg.se/
Postat av: marshie...................... :)

jag vet :(

ibland blir jag helt ledsen när jag ser mitt gamla hår, vill liksom bara taaa på det igen :(

Och få det att stå upp... som katter :( xD

2009-09-12 @ 17:36:26
URL: http://marshie.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0