Rrrroligt :)

Hej folk, jag leker med Phs, det är kul :D
Jag gör alla till vampyrer, fast det blir as kasst för att jag bara vet hur man använder typ.. 4 effekter eller något :D
Men jag övar genom att leka med massa bilder på Noss och Mums, hahaha :D
Och jag tänker ladda upp dom här på bloggen vare sig jag blir dödad av dom efteråt eller inte :)









Så sjukt coola :)
Fast jag har fler skarpa närbilder på Nose så det blev mer bilder på henne :)
Jag vill göra om Mums mer med, men jag har typ bara bilder på lite avstånd på henne :(
Aja, så kan det vara, life goes on :)

Tjäääng, nu ska jag duscha så att jag är fräsch och mysig när släkten invaderar :)

Äuuuhm :)<3

Kommentarer
Postat av: Marshie

Kolla igen dåeee 8D

Fan vad töffa :D xD Hahah 8D

2009-09-27 @ 15:24:18
URL: http://marshie.blogg.se/
Postat av: Såpaan.

HAHAHAHAHHAHHAHHAAHA! Alltså, jag kanske borde sluta göra alla mina miner på bilder... x]

Du är coolast ever FolH 8D

2009-09-27 @ 15:29:40

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0