RUBRIK.

Tjingeling :)
Igår var jag hemma hos Dan med lite folk, det var jag, Maddie, Anna, Bryce och Bergman :) Supermys med The Mask och Wall-E :D
Tyvärr så blev det lite knasigt så vi fick sticka rätt tidigt och Dan kunde inte hänga med. Vi andra gick till Karma och fikade istället, vi satt där ett tag och myste innan vi gick till ICA och Bergman köpte dricka. Sen bar det av till stationen och alla åkte hem. Pappa var snäll och skjutsade hem Bryce också :)

Idag har jag jobbat och sen stannade jag hos Nose, vi gjorde chokladbolls-smet, hällde i pärlsocker och åt med sked till Hitta Nemo :)

Det var väldigt ansträngande att jobba idag x) Jag är i så dålig form och min kondition existerar överhuvudtaget inte så att cykla omkring tär på krafterna rätt rejält x)

Jag lyssnar på Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss med Bloodhound Gang, den är himla trevlig :)
Enligt Nose har det varit en period när man lyssnade på den typ jämt, men det kan inte jag minnas :)


Bloodhound Gang :)

Gillar stilen med kavaj och converse :D

Tjinge :)<3

Kommentarer
Postat av: M A R S H I E

Jag har inhandlat dessa übertuffa brillz på Saltopeppar.se (H) xD

2009-09-06 @ 20:17:41
URL: http://marshie.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0