Screaming OOOH! We never gonna quit!

Animals med Nickelback är knarklåten just nu :)

Hej förresten, blev ingen updatering igår men det kommer nu ist :)

Det var ju min födelsedag som ni redan vet, och det var himla mys, jag fick massa fina saker.
Typ lite parfymer och sånt.
Och såklart, det man nästan blev mest glad för:



En alldeles egen Rubiks kub! :DD
Gissa vem som har haft med den till skolan och är helt besatt? :D

Bryce har lärt mig hur man löser lite av den men jag glömmer bort massa saker jag måste göra innan jag kan lösa just den biten han har lärt mig hur man fixar :)
Jag fick förresten ett jätte fint halsband av honom, från Colorado :D

Jag ska lösa den där jävla kuben, helt utan hjälp, och sen ska jag slå Bryce i schack, det lär ta ett tag att genomföra mina mål..  Men jag SKA göra det! :O :D

Supermys säger jag bara :)


Efter skolan igår gick jag, Mums och Nose och födelsedags-måndags-fikade på Karma.
Jag fick nallen Glenn, gummi-mask-saken Sven Mini Junor och ett par örhängen :) Jätte mys och kul :D
Jag blev glad :)
När vi hade fikat skulle Nossie iväg så jag unt Mums vandrade ensamma bort mot Trubaduren :)

Citat På Vägen:

*Går förbi några tråkiga affärer*
Jag: "Varför är det såna B-affärer här?"
Mums: "För att Noss har byggt dom"


HAHAHAHAHAHAHAHA!
Fyfan vad det var kul xD 

När vi var framme satte vi oss och lyssnade på poesi och lite band i typ 2 timmar :)
Nossie joinade också lite senare :)
Bara så ni vet så är vi som maneter som flyter runt i rymden och som en överkörd fågel vid vägkanten som någon försöker sätta handbojor på :)
Poesi kan var himla kul ibland :) Särskilt när den blir uppläst av en kvinna som ser ut lite som den galna Katt-tanten i Simpsons :)

Fast jag gillar faktiskt poesi, att man själv sitter och diktar lite ibland är ju inget att sticka under stolen med x)


Idag har det varit en rätt normal dag, har vart helt trött hela dagen, men man överlever väl :)
Hade ju med Rubiks :G

Imorgon ska jag hämta ut biljetter till MJ - This Is It, till mig och Ronja.
Ingen som vill hänga med på en väldigt kort utflykt till Gbg? :)



Nu orkar jag inte skriva mer :)

Tjing :)<3


Kommentarer
Postat av: mumsen

Höhö jag ska till Göteborg imorgon 8DDDD

2009-09-29 @ 20:58:03
URL: http://marshie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sånna där kuber är sjukt svåra, jag tror itne jad

2009-09-30 @ 10:14:19
Postat av: Anonym

Sånna där kuber är sjukt svåra, jag tror itne jad

2009-09-30 @ 10:14:35
Postat av: Anonym

eeh

Va hände där?

Jaja, dom är svåra - hade aldrig haft tålamod t det

This Is It - ska faktiskt blir riktigt trevligt :P

2009-09-30 @ 10:15:38

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0