TisdagDenFemtondeSeptemberTvåTusenNio

Hoho, hur mår ni folk? :)
Själv mår jag alldeles prima lite trött bara.
Jag har kommit på att Burn It To The Ground med Nickelback är himla bra, bara så ni vet :)

Idag har jag vart i skolan, surprise? Vi gjorde inget intressant alls, tror jag? Jag kommer inte ihåg vad som hände på lektionerna riktigt :) Fast en sak kommer jag ihåg, jag drack kaffe.. fast bara några klunkar. Dan var nämligen så snäll att han köpte en cocosboll till mig om jag lovade att dricka lite av hans kaffe.
Det konstiga är bara att även om det är så himla äckligt så vill jag ha mer efter att  den vidriga eftersmaken har försvunnit? Helt sjukt x)

Efter skolan kände jag inte för att plugga franska glosor så jag hängde med Bryce till Gbg, han skulle hämta utbiljetter till Amon Amarth till sig och Dan. Vi irrade runt lite med efter att ha frågat några om vägen hittade vi tillslut Järntorget. Då gick vi in på ett café och frågade om dom visste var Järntorgsgatan 12 låg. Det visste dom inte, men vi fick kolla Eniro på deras dator. När vi gick ut därifrån och gick åt det håll som verkade rätt upptäckte vi att Biljett-uthämtnings-stället låg vägg-i-vägg med caféet.. suck. x)
Jag kände mig inte alls korkad då :D
När vi skulle tillbaka till centralen igen var vi iaf smarta nog att ta spårvagnen. Sen när vi var hemma i kungsbacka gick vi till kungsmässan och kollade efter Svensk-Amerikanska ordböcker på Bokia och så provade vi solglasögon på Stadium :)

Rrroligt :)

Jag kände mig helt tråkig i håret idag efter tofsarna igår.. jag tror jag får hitta på något kul med håret imorgon :D

Kanske ska fortsätta med mi lilla nostalgi-tripp? Det är himla kul att kolla massa gamla bilder :)


HAhahah, hatt-provning på H&M för typ 300 år sen :)


Tjinge, nu ska jag nog duscha och sova :)<3


Kommentarer
Postat av: Såpan 8D

Hihi Fniss, jag kommenterar :G Kommer ihåg när vi provade hattar på H&M :) Vi är übercoola, speciellt jag :)

Nu ska jag gå till skolan :G Hej Då FolH :)Vi ska till London i övermorrn, bara så du vet liksom :)

2009-09-16 @ 08:52:55
Postat av: M A R S H I E

Prova hattar :GG

Det är London typ NÄSTAN imorgon :DD

Jag tycker du kan ha katter i håret, med lööööv :)

2009-09-16 @ 15:59:29
URL: http://marshie.blogg.se/
Postat av: THE SÅPA

TYP! Nästan.. 7 min! :DD Dromedarer är det bästa som finns :) Jag har inte packat än :D

2009-09-16 @ 18:16:49

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0