ÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHH

Åh, grabbar.

Snart är det dags att dra sig mot Ellizzz-huset, och det gillar vi 8D
Jag unt el Mumsighet är det kollaste i biblioteket, alla kollar på oss, tjejerna vill vara som oss, killarna vill vara med oss. Vi är allas idoler. Som aldrig förr.

Eller inte, vi sitter här i ett hörn med datorer som kommer ihåg våra namn och är allmänt... inte riktigt så tuffa som jag sa :)
Alla kanske inte kollar på oss, men jag såg allt att biblotikarien smög sig till en blick förut när han ställde iordning stolarna minsann 8D

Han är kär i oss.


Nu kanske ni undrar varför vi sitter här i biblioteket när skoldagen är slut och vi har PÅSKLOV?
Jo då kan jag tala om för er att det är Näsans fel. Hon har inte slutat än utan sitter och tror att hon är något och har samhäll eller geografi, eller nått sånt där töntigt som bara Näsan har.
För att hon tror att hon är något 8]

Fast vi tycker om henne ändå (NOT!)

:DDDDDDDDD

När hon har slutat vid 16.15 tar vi första bästa pendel mot Lindome.
Där kommer det bli köp av Ben & Jerry's, kolla på Alice i Underlivet, Vampire Diaries och LEK LEK LEK :D
Det där med leken är inget planerat men man hoppas ju alltid :>
Och eftersom både Mums och Näsa är med och även Señor Ellis och Hanni-booii så är det nog rätt stor risk att ett stycke lekstund bryter ut framåt kvällen 8D



Nu gick Mums in på H&M:s hemsida, det vill jag med :G


Sååå, tjiiinge :D


PS. När jag blir stor ska jag heta Inten-Siv, detta kom vi fram till igår efter en het namn-debatt på konst-killen 8DDD

Kommentarer
Postat av: mesig.

Ojoj, så intensiv den blev. Näe, jag var bara tvungen att försäkra mig om att den var "liv-lös" som två conejos även idag :)



Leklek, en annan ska nog ta sig en dusch och kanske ett stycke magfyllare också innan man är lekklar :) men hur leker vi sen? 8)

2010-04-04 @ 11:00:27
URL: http://marshie.blogg.se/
Postat av: mesig.

Detta går alldeles utmärkt, mi amiga á la caballo 8) om det nu passar för dina päronpersoner 8)

ty det skulle vara enastående om så var fallet 8)

2010-04-04 @ 11:31:36
URL: http://marshie.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0