Åh En Kommentar!

Hhoho jag fick just en kommentar! Wooohho, den var från "Anonym".

Och jag tänker ju bara säga:

- Hej "Anonym", jag tänker INTE sluta skriva "kool" även om du stör sig på det hela tiden.
Varför? kanske du undrar då. Jo, för att jag GILLAR att skriva "kool".
Du sa att du tycker det är töntigt, verkar det som att jag bryr mig? Jag kanske känner för att vara töntig? Matter of fact är det faktiskt det jag är bäst på :)
Så om du inte gillar det så kan du ju faktiskt bara sluta att läsa min blogg. Det är ingen som tvingar dig. Eller så kan du ju liksom bara "hoppa över" den del av texten där det står "kool" och låtsas att det inte finns :D

Hoppas du får en fortsatt trevlig dag "Anonym". -



PS. Jag är KOOL.


Kommentarer
Postat av: Ronja

Hahaha - sjukt roligt.

2010-04-09 @ 20:04:58

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0