Åh Wow

Tjinge Conejos :)

Här sitter jag och är kool (SOM ALLTID)

Det verkar som att det vankas bästis-lek idag. Mumsen efterlyste lekstund på sin blogg :) http://marshie.blogg.se

Tänkte att jag skulle berätta lite om i torsdags i Ellz-huset för er :D

Vi kollade på den tecknade Alice Med Underbyxorna, Vampire Diaries och Criminal Minds. Vi hade tänkte kolla på Peter Pan ochså men den planen gick och gömde sig.
Det blev alltså en helkväll framför TV:n (nästan, vi fixade en bög-hög på golvet också, och jag bar omkring på både en och två personer, fast Näsa var det sämsta på att hoppa upp på mig, Mumsen var bättre, fast hon och jag har ju faktiskt övat)
Hoho, längsta parantesen på 14 år 8D

Dagen efter Ellis-hus-kalas-mys-kvällen var det ju inte så att man fick sova ut, nejnejnej, utan här skulle det jobbas minsann.
Ut i skitvädret bara, det var det som gällde.

Samma sak igår, fast då var det bara SÅÅÅÅÅ mycket trevligare. Det var nämligen soligt och trevligt. Och gissa vad?! Jag såg en nyckelpiga, krokusar och en HUMLA! :D SOMMAR!

Det var mys liksom :G


Idag är jag ledig iaf. Så då är det bästis-lek som ligger först på schemat. Minsann.


Nu tänkte jag att jag kanske skulle dra mig mot en telefon eller så, och se om En Mumsig Grabb är i andra änden av tråden :)


Tjiiiiinnngg 8D

Kommentarer
Postat av: mesig.

En äkta norrlänning sitter och väntar respektfullt i andra änden av linjen 8)

2010-04-04 @ 12:01:58
URL: http://marshie.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0