"Ingen verkar bry sig... och inte heller jag..."

Här sitter man och lyssnar på Under Ytan med Uno Svenningsson minsann :)

Undra om han vet att det finns ett spel döpt efter honom?
Hhöhöhö.


Igår sa jag ju att jag skulle blogga efter Tandis-pojken, men det hände inte riktigt. Jag var där vid 10 imorse, men när jag kom hem vart jag på vägrar-blogga-just-nu-vill-hellre-läsa-Barry-Trotter-minsann humör. Så Barry blev det, i typ 3 timmar höhöh. Sen har jag gjort lite läxor (DUKTIG TJEJ! *klappar*) och suuuurfat på internätet 8]


Just nu:

Jag: Mamma, var har vi papper?

Mamma: Vid pärmarna

Jag: Vilka pärmar?

Mamma: Dom på andra hyllan till höger.

Jag: Ööööhhh, vilket håll är höger..?

Höhöh det var typ inte alls kul, men det kändes kul 8D
Och jag kom på åt vilket håll höger är också, tänkte bara på vilken hand jag skriver med liksom :)


Nu blev jag just klar med min landsanalys och är helt sjukt otroligt sugen på att sova hos Mumsen. Men det får vänta tills imorgon kväll minsann, jag är ju fortfarande Maggan-vakt. Fast jag har faktiskt inte behövt vara hemma precis heeela tiden.
Som idag fick jag lov att lämna henne i typ 2 timmar för tandläkaren (jag CYKLADE dit, btw) och igår fick pappa åka hem på lunchen medans jag var med Adde inne i Kba för en intervju med Willy's och sen fika med Mummis :)
Och i tisdags kom mamma hem vid 2 så då stack jag och Ronja in till Gbg och köpte studentbalsklänning till henne. Den blev köpt på NK, fatta vad koolt, jag är inte direkt den som är inne på NK och shoppar varje dag. Eller överhuvudtaget någon dag. Plånboken är ju lite för anorektisk för detta 8]
Men Ronja hade pengar minsann så det blev en grön, APSNYGG Karen Miller-klänning.
En sån där klänning som inte passar på någon, utom Ronja. Den gröna färgen var verkligen WWAAOOW. Jag kanske är liite partisk med tanke på att grönt är min favoritfärg och Ronja är min bästa vän.
Men sånt är livet :>


Nu ska jag fortsätta en mys-kille konversation med Mumma på MSN och kanske photoshoppa lite :) Eller kanske skriva fortsättningen på en Novell jag skrev i somras :o
Åh, det vill jag :)
Uppföljaren ska antagligen heta "Lesbian Lenny Rider Igen", om jag inte kommer på något koolare :D


Tjiinge

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0