Jag tror att jag är något.

Hhöhöh, hej igen.
Jag är fnissiga tjejen på hög nivå som dom gamla grekerna skulle ha sagt. -^^-

Jag kom på att jag aldrig förklarade för er förut varför Mumsens hund har skaffat sig det härliga namnet "cykelråttan". Jo, förstår ni, det är såhär, han var och klippte sig häromveckan nån gång och fick då en förtjusande cykelhjälmsformad frisyr på huvudet. Och resten av honom blev rakad (Han är en pudel minsann, en STOR pudel). I alla fall så såg han helt plötsligt väldigt smal och rått-lik ut när han var klippt som få. Så därav namnet.
Ohja :D


Jag vet att ni gillar't 8D


Just nu pratar jag med Slickis och Mumsen på MSN och vi har fått reda på att Slicken (även kallad Sugar'N numera) inte kan leka den här veckan.
Därför har vi konstaterat att hon är det sämsta vi vet och jag talade om för dem att jag är en hästleksak gjord på båtar.


Som aldrig förr!


Nu börjar jag bli lite sömning i huvudtrakten och tänker nog snart sticka till sängkillen och läsa lite Barry Trotter. Har redan läst den typ 3 ggr, men en gång till skadar väl inte (: Fick låna den av min snälle (och möjligtvis lunginflammations-smittade) bror. 
Påminn mig om att inte andas när han är i närheten. Jag tror nämligen att det smittar. Fast jag är inte säker.

Vänta jag googlar det...

 Flertalet lunginflammationer smittar inte men det finns några undantag. Influensa som egentligen är en luftvägsinfektion med hosta orsakad av influensavirus men som kan utvecklas till lunginflammation är mycket smittsamt. En lunginflammation med svår torrhosta som orsakas av en slags bakterie som kallas mycoplasma smittar också, ofta inom familjen.


Jaha, han har hostat en del minsann.
Bara att hålla andan.


Tjingeling badring :D

Kommentarer
Postat av: Ronja

Titta han är ju jättesjuk och perfekt hundvakt!

Helvete Vakna nu. Mobilen är inte på, du är inte inne på facebook eller msn, prövar blogg och mail.

vågar som sagt inte ringa än.

Det är kris!

2010-04-06 @ 09:06:37

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0