Dag 2 - Avklarad!

Hola badringar!

Jag slutade mina andra skoldag för ungefär en timma sedan och sitter just nu i biblioteket o9ch väntar på Mummi.
Vi ska tiiiiiieeeeppp leka eller något :>>>>>

Idag har jag och mina kära vänner i SP2H + grannklassen fått underhålla de nya ettorna. Eller aa, vi har fått planera saker så att dom kunde roa sig själva, typ.
Imorse satt vi en timme och kom på olika lekar och delade in oss i 6 grupper jag hamnade i GruppSex, yummy. Sen vid 13.00 ungefär fick vi en grupp ettor som vi skulle leka lekarna med. Fast vi, i min grupp, beslutade oss för att inte vara med och leka utan bara titta på.

Så våra 12 ettor fick först leka en namnlek, flytta bollar mellan varandras hakor, leka en lek där man ska kasta ut folk ur en luftballong (ingen riktig, tyvärr, bara en fantasi-luftballong) och sedan körde vi pictionary (vilket verkade vara det dom gillade mest, bara så ni vet)

Sååååå, det var min dag det, ganska onödig då vi kunde ha fått vara lediga istället och ettorna kunde ha fått leka i en lekhage eller något istället eller bara gå hem :G


Minsann, nu ska jag sticka ut ur biblioteket så att jag får täckning på telefonen.


Tjingis Pingis Kines penis.

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0