Franska FoHl, eller.. inte?

Hallå, liksom.

Jag måste bara säga att jag tycker att min franska läxa är helt värdelös. Jag ska skriva 1-2 A4 där jag låtsas vara en fransyska som är på besök i sverige och skriver ett brev om allt konstigt här hem till sina föräldrar.
HUR ska jag lyckas med det är det tänkt?
Jag har glömt bort typ all franska över sommaren och sen så pluggar vi ju bara grammatik hela tiden så jag kommer inte ihåg några vanliga ord utan bara typ hur man böjer 15849 olika oregelbundna verb i imparfait.
 
Je ne comprends pas!

Åh, den meningen kan jag allt, det betyder Jag förstår inte.

Näe, inte kul, så jag har skippat franskan i några timmar nu och istället pluggat engelska och spanska. Borde göra matte också.
Matten hade jag tänkt göra imorse men jag satsade på att kolla 3.5 timmar extramaterial till Sagan Om Ringen istället :G


Avslutar med en nån månad gammal bild på.. mig, bara för att jag känner för det.

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0