Nyvaken FoHl redo för äventyr.

Godmorgon :>

Idag ska jag och bästisarna till liseberg minsann, spännande.

Jag vet inte om det har kommit några nya attraktioner sen förra året? Men annars får vi la bara åka samma som alla andra år, ingen fara på taket :)

Åh, jag tog en bild på mitt superheta hår för en stund sedan, så underbart.
Nytt mode kanske? Fågelbo.


Ignorera att jag inte har något smink och att det är en skrattande gris på min tröja.

Håret blev lite bättre efter att jag hade borstat det, men platta och sånt, nä det orkar man inte 8)

Tjingis, nu ska jag sminka mig och klä på mig.

Kommentarer
Postat av: ENTREVISTA.

Åh, jag har alltid 5889789 skjortor i lager. Jag kan kasta några till dig, här - tänk snabbt! kastar som aldrig förr

2010-08-14 @ 16:28:20
URL: http://entrevista.blogg.se/
Postat av: Tanja

Hej! Jag har röstat 5 poäng på dina skor på nelly.se. Hoppas du vill rösta på mina! Länk finns på bloggen.

2010-08-14 @ 23:59:12
URL: http://tanjaselma.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0