Testar, Testar. Ett, Två. Ett, Två?

Hällow, idag är jag trött och för varm så allt jag kommer bjuda på är ett as tufft test 8D 


Min/Mina favorit...

Glass: Choklad eller blåbär.  
Musik: Jag gillar nog det mesta, gärna musik som alla andra (Noss och Mummi) tycker är töntig 8)
Färg: Svart, vit, grön tror jag.
Film: Åh, svårt, jag gillar hur många filmer som helst. 
Språk: Engelska.
Länder: Sverige är ju ganska härligt, men England är nog favoriten :G 
Skolämne:  Engelska och Svenska
Tv Program: Family Guy, Grand Designs, Christine m.m
Efterrätt: Vad som helst med choklad.
Band: Har ingen favorit just nu 8D
Blogg: Egoinas.
Bil: Någon trevlig med tonade rutor som inte ser spetsig ut :>
Klädesplagg: Jeans eller klänning.
Kex: Brago.
Chips: Tycker inte så mycket om chips men Sour Cream Onion är väl okej.
Dricka: Mjölk såklart. Eller Coca Cola Zero, jag är aningens svag för det just nu.


Och nu saker jag hatar ogillar:

Språk: -
Skolämne: Matte är inte det härligaste, inte gympa heller.
Affär: Affärer där allt är för dyrt.
Artist: Jag har något emot Salem Al Fakir och Håkan Hellstöm.
Tv Program: Made
Filmer: Skräckfilmer med mycket hugga av kroppsdelar och sånt. Uew.


Nu ska jag duscha av mig ett lager smuts och leta mat.

Tjingis :)


Kommentarer
Postat av: den där mesige.

I ämm hemma bittcccchhhh 8D

Jag anlände för typ en halvtimma sedan :G



2010-08-03 @ 21:20:57
URL: http://entrevista.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0