FoHl gillar fika.

Nu är jag nästan precis hemkommen från en trevlig julfika hos Ronja. 
Om det fortsätter med såna här fikor så kommer jag snart rulla fram. Men tyvärr är Ronjas julgodis inget man kan tacka nej till, det är ju så dödligt gott. (Mest dödligt, eftersom att om jag äter mer kommer jag troligtvis snart lida av svår fetma).

Vi pratade mycket om mobiler/datorer/abonnemang och sånt kuuuuuuuuul och det var riktigt bra faktiskt, jag har liksom inte tänkt så mycket innan. Jag kanske inte har sagt att jag ska köpa en ny dator och en ny mobil, men ah, det ska jag i alla fall.
Så vi kollade upp massa trevliga saker och det ser ut som att jag kommer bli tvungen att ge upp en sedan länge utvecklad motvilja mot Halebop. (VARFÖR måste dom ha så töntiga reklamer?)


Vad kan jag annars ha hittat på idag?
Jag åt frukost i 3 timmar och läste min wündersköna bok, Magikerns Port, och sen redigerade jag lite bilder och sååånt. 
Spännande.

Näe, attans, nu blire nog hopp i duschen :G

Kommentarer
Postat av: Ronja

Jag tror halebop blir himla bra. Men du kanske ska kolla upp om dom har okey täckning.

Iofs är väl allt bättre än tre och halebop sägs ju använda telias nät

tror det blir superbra

2010-12-27 @ 23:01:39

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0