FoHl goes fjortis. (tre år försent)

ChaCha bloggen!!!! <333333333333

Idag har jag ägnat mig åt att blondera håret, i sann fjortis-anda. 
Egentligen ville jag bara fixa min utväxt med lite ljusa slingor, men det tyckte tydligen inte alla kemikalierna. Så istället blev jag väldigt jätte blond. Fast inte i underhåret, som vanligt. 
Jag har en tendens att aldrig riktigt få med underhåret när jag blonderar mig.

Före:

Mitt hår hade überhärlig form efter en natt med flätor.

Efter:

Liiite för ljust och liite för gult, men annars är det rätt okej.

Jag har photoshoppat bort mina finnar förresten, bara så ni vet.


Jag, Noss och Mummi tränade för ett tag sen. Vi gick på två pass direkt efter varandra på gymmet. Vi var på core och step och det var huuuur kul som helst (:
Nu är jag helt slutkörd och planerar att sova strax. FoHl = Supertrött loiksom. Jag var även tvungen att gå upp mitt i natten imorse för att sjunga för min bror som fyllde 20 idag.

YEEEAAAAAHHH.


Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0