FoHl julstädar!

Hej grabbs, vet ni vad?

Jag städar!
Detta är ett beteende som ytterst sällan dyker upp hos mig, jag tror att jag har fått nån form av virus, typ cancer eller AIDS eller så. (Alla vet ju att det är sjukdomar som framkallar extrem, obotlig städlust.)

Fast nu ska ni inte oroa er alltför mycket, jag har en känsla av att den här sjukdomen kan försvinna precis lika snabbt som den uppkom. Jag har redan börjat märka en viss svårighet att behålla koncentrationen på städningen. Till exempel så sitter jag här, utan att jag riktigt vet hur det kommer sig. Jag var mitt uppe i att vika ett berg med kläder (Mount Everest size) och så helt plötsligt fanns datorn här framför mig. 

Förresten, min städteknik är nog rätt dålig. Jag fick för mig att jag skulle dammsuga INNAN jag plockade undan massa saker från golvet, vilket resulterade i att jag nästan dammsög upp mitt smink, en tröja och två julkort.


Jag photoshoppade förresten lite igår, jag blev hyfsat nöjd men jag var på så uuuuurkasst humör att det liksom speglades i det jag gjorde.




Fniss, så töntigt, idag är jag på brabrabra humör så igår-FoHl kan ju bara slänga sig i väggen (:

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0