Jag har inte stulit den här från Mumma. Jag lovar.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? – Åh, det gjorde jag säkert.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
– Näe, det råkar vara något jag är rätt dålig på.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
– Ja, Mumma skaffade Nisse i Turkiet.

4. Dog någon som stod dig nära?
– Ja, eller, aa, typ.

5. Vilka länder besökte du?
– Jag har varit på en alldeles otroligt lång semester i Sverige, hela året.

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
– Typ, en ny dator?

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
– Öh? Åh, attans jag vet inte.

8. Vad var din största framgång 2010?
– Det vet jag ingenting om.

9. Största misstaget?
– Slarvade i skolan hela våren.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? – Ohja.

11. Bästa köpet? – 15 lila enhörningar, med tillhörande luftkonditionering.

12. Vad spenderade du mest pengar på? – Se ovan.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
– Bästisar, sommarlov, youtube.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
– Riverside!

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? – Åh, det har gått upp och ned. Och åt sidan. 

16. Vad önskar du att du gjort mer?
– Gjort det jag borde.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
– Ätit godis.

18. Hur tillbringar du julen? – (*tillbringade) En la casa del FoHl con mi familia!

19. Bästa sommarminnet?
– Hunnebo, och typ allt annat med bääähhhstiisarna :G

20. Favoritprogram på TV
– Vampire Diaries och Grand Designs och En plats på landet (och alla andra Brittiska livsstils serier)

21. Bästa boken du läste i år? – This Lullaby eller The Truth About Forever.

22. Största musikaliska upptäckten? – Jag upptäckte min favoritlåt. Som jag i och för sig har lyssnat på i 2 år, men jag har inte insett att det är min favoritlåt förrän typ förra veckan. (In God’s Eyes – Saving Abel)

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? – Det enda jag kommer ihåg att jag fick är 2 örngott.

25. Något du önskade dig men inte fick?
– En parfym. Men den fick jag igår :G

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? – Var i skolan! Woooh! Och fikade på Karma med los bästisar.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
– En gigantisk staty av en dromedar endast iklädd partyhatt.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
– Som värsta modebloggerskan! Fast mer liksom typ… inte.

29. Vad fick dig att må bra?
– Jadu, John Blund?

30. Vilken kändis var du mest sugen på? – Åh, jag kan ju inte säga att jag hade tackat nej om Ryan Higa eller Anthony Padilla hade velat umgås lite :G

31. Vem saknade du? – Min icke existerade dromedarstaty med partylik huvudbonad.

32. Den bästa nya personen du träffade?
– Det vet jag inget om!


Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0