Jul hos FoHl.

Vi är inte så noga med våra jul-outfits här hos mig.

Igår:
Mamma: Vad gör du?
Jag: Byter om.
Mamma: Jaså, då blir du den enda som är uppklädd.
Jag: Nä, alltså, jag bytte till ett rent nattlinne.
Mamma: Jaha, vad bra, då passar du in.

Det är det sköna med att inte fira jul med släkten, man kan gå runt i mysbyxor, en stor t-shirt med en gris på och tofflor. Gosigt :G
För alla er som inte fattar vad det här ":G" är så kan jag ju säga att det är en supertuff dreglande smily -->


Just nu på MmmmmmmSsssssssssNnnnnnnnnnn med Mumma:


Alla vet att det är såhär man beskriver julafton och sånt. Ja.

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0