Trött som döden och plågad av anonymitet.

Jag är såååååååååååååå trött just nu.

Tänkte att ni ville veta.

Förresten så såg jag just att jag hade fått två kommentarer, men båda var anonyma så jag kunde liksom inte svara. Och eftersom det inte hör till vanligheterna att jag får kommentarer så tänker jag lägga lite tid på att besvara frågorna i ett inlägg. (Det här inlägget, om ni inte fattade det)
Eller aa, det var egentligen bara en fråga.

Första kommentaren talade om vad jag redan vet; BÅDE Anthony Padilla och Ryan Higa är skitsnygga. (Trevligt att någon håller med mig!)
Andra kommentaren antydde att jag tydligen inte är fullständigt kass i photoshop, TACK säger jag till det. Sen så påstods det att jag använder cs5 när jag redigerar, men icke, det stämmer inte alls. Jag använder faktiskt Photoshop Elements 4.0.

Så var det med det, lite tråkigt bara att när jag ÄNTLIGEN får några få kommentarer så är personen i fråga anonym och kallar sig "(;".
Jag vill ju kunna besvara och lovprisa den person som ger mig uppmärksamhet.
Jag vill kunna bygga ett altare och tillbe personen som en gud!

Bara så du vet "(;" så är du min idol nu.


HåwkiDåwk, nu ska jag sova tror jag minsann!

Avslutar med en bild från tjuvtittat.se. Fniss :H


Kommentarer
Postat av: Ronja

Det va inte jag =D!



Tjuvtittat är inte fel - garvar som fan åt dom flesta

Fast en del är faktiskt inte roliga

2010-12-27 @ 17:18:40
Postat av: FOLiE

SV - Ronja: Jag kan inte riktigt avgöra om du är sarkastisk eller inte!

De flesta är kul, men jag kan inte säga att jag fattar alla 8D

2010-12-27 @ 22:12:09
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0