"Using scissors on my crafts, 'cause my crafts give me joy"

WAAAAZZZZZZZZUUUUUUUUPPPPPPPP!?!?!?

Hej (:
Idag har jag haft en otroligt givande och härlig dag! Inte.
Jag kom till skolan 8.30 där jag upptäckte att alla mina lektioner var inställda fram till 15.35. Men klockan 12.30 skulle det vara luciafirande i teatern så jag tänkte att äh vad fan, jag stannar.
Men sen märkte jag att det var typ många timmar i skolan, men då var det ändå för sent att åka hem. Så jag har (om man räknar bort en halvtimme i aulan) haft 7 timmar "håltimma" idag. Jippi.
Men Ryan Higa är så snygg att det inte gör något (:
I
I
V


Jag tror nästan att du är bättre än Anthony min käre Mr. Higa.

Kommentarer
Postat av: (;

Jag tycker både Ryan och Anthony är skitsnygga ;)

2010-12-26 @ 12:10:05
Postat av: FOLiE

SV: Jag håller med dig 8D

2010-12-27 @ 01:32:16
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0