Det Koolaste, Hokej?

Tjing små vänner (:

Trots att vårat oftast icke-fungerande internet förstörde min morgon idag så lyckades en viss Näsa rädda dagen :D
Hade egentligen planerat att jag skulle kolla Vampire Diaries medans jag åt frukost och sedan ta en trevlig långpromenad i solskenet. Men så fick internet för sig att det absolut inte ville funka. Jag tänkte att okej, det var väl inte såååå farligt, det var ju ändå sol ute. Men vad händer då? Jo solen går i moln (okej, det kom pyttelite moln som stannade i typ 10 min)
Mitt goda humör försvann helt så jag gick och la mig i min säng och bara stirrade i taket en stund. Sen gick jag upp och satte på min HP 4 ljudbok och bäddade ner mig under täcket igen.
Så låg jag tills jag helt magiskt känner mobilen vibrera med ett meddelande från Näsan. Hon frågade om jag inte ville ta och leka lite i snön med henne, och jag kände att det fanns nog ingenting jag hellre ville än att få springa runt i en snödriva med ett stycke bästis. Det kändes som att jag blivit född på nytt. Livet lekte.
Okej, kanske liite överdrivet där, men jag blev faktiskt väldigt glad :) Och jag ville verkligen leka i snön :)

Så jag och Nossie kravlade oss fram och höll på att dö av utmattning sprang omkring i snön på ängen nedanför mitt hus och åt istappar med mera. Istapparna hette Eddis, bara så ni vet (: 

Himla mys, sen kan jag ju säga att det inte var helt fel att internet funkade igen när vi kom in :D Jippi :D

Så nu sitter jag här, nöjd och glad efter att ha fått leka i snön och även se mitt efterlängtade VD-avsnitt.


Nu kanske ni undrar varför jag har varit hemma hela dagen fastän lovet är slut? Då kan jag ju tala om för alla intresserade att skolan har varit inställd i 2 dagar pga för mycket snö på taken och den kommer vara inställd även imorgon. Jag klagar inte :)
Eller jo, kanske liite, jag blir faktiskt rätt så uttråkad av att bara driva omkring här hemma, och jag är för lat för att hitta på något att göra. Så det är nääästan, nästan så att man saknar skolan liiite. Men bara nästan. Lite.


Vi firar den spontana ledigheten med en liten serie från Explosm.net :D




Kommentarer
Postat av: Sowp.

Åh, jag kände för att kommentera men vet inte vad jag ska skriva. Åh. Ehm.. Jag är.. kool?



Imorgon är det onsdag och hästar är blåa :]

2010-02-23 @ 22:07:18
URL: http://nossie.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0