Hola Caballos

Tjingeling i bananskogen 8]

Jag har precis vart ute och skottat med mammsen eftersom det snöade hela morgonen. Så nu är jag helt varm och trött i ryggen :)

Jag är förresten helt sjukt dissad idag, men lider jag? Nej, (Bara tyst i hemlighet) jag kan roa mig själv. Genom att äta mackor och kolla serier på Explosm :)
Så inte bryr väl jag mig om att Nossie dumpade mig för att göra läxor och att Mumsen hellre går på bio och åker till IKEA och sånt.. inte alls 8D
Jag tycker om mina bästisar även om dom inte känner det samma för mig :D


Förresten, på tal om ingenting, jag tänker börja göra om bloggen nu. Headern blev ju klar igår men den matchar inte med färgerna som är på bloggen just nu så jag ska ändra lite :>

Vi hörs sen när allt är klart (om jag nu orkar ändra allt jag vill ändra på idag^^)


Lek Lugnt 8)

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0