"If you wanna be my lover..."

Just precis, här sitter jag och diggar Spice Girls. Det ni, den var ni inte beredda på (:

Vad händer med er då? Leker livet?
Jag hoppas på detta, för livet är så himla mycket bättre när det inte är dåligt. Om ni fattar vad jag menar. Liksom. 

Hoho, själv är man ju lite stressad på läx-fronter och sånt men annars är livet som att segla omkring på en räkmacka, typ (:
Kan ju inte säga att jag direkt har överansträngt mig på senaste tiden vad det gäller bloggen, men det är ju ändå ingen som läser så det spelar inte så stor roll. Tänkte att jag skulle fixa ny header och ändra lite i designen, det brukar ju bli så mycket roligare att blogga då :>


Just nu sitter jag och tänker på Vampire Diaries, jag vill kolla på fjärde avsnittet NU. Men samtidigt vill jag inte kolla i förväg, utan jag vill kolla på det på TV, men då måste jag vänta ändå tills på torsdag! Det är en hel evighet om ni frågar mig.
Det är något med vampyrer, när man väl är inne i den världen kan man inte slita sig, man vill bara ha MER.
Särskilt mer Damon Salvatore, han är ungefär det sexigaste jag någonsin har sett ^^

Jag tror att jag ska kolla på tredje avsnittet imorgon igen, för en annan är ju ledig från skolan :D Eller aa, alla är lediga från skolan för att det är för mycket snö och taket är för platt eller något (:
Kan inte säga att jag har något emot snön och kylan längre, det ska bli jätte skönt med en extra ledig dag. Fast det kan gärna bli i alla fall nåågra grader varmare, 16 minus är så himla... kallt (:



Kände att jag var tvungen att ladda upp en bild på Elena och Damon bara för att Damon är så ... helt okej på den här bilden :G
Varför har inte alla killar v-ringat?
Varför ser inte alla killar ut som Damon?
Varför är allt som har med vampyrer att göra så bäst?



Men näe, nu får jag väl ta och sluta snacka om Vampire Diaries, folk kanske blir uttråkade. Fast det är ju ändå bara jag som läser min blogg så skit samma :D


Men hokej barn, nu ska jag dra mig (:


Tjiiiiiinnnnggg 8D

Kommentarer
Postat av: Olivia

jag läser din blogg varje gång :D:D:D

2010-02-22 @ 23:43:51
URL: http://oliviadeflon.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0