Klar Som Aldrig Förr

Nu kära vänner är designen klar :D

Jag har fått allt nääästan precis som jag ville, det enda jag inte vet hur man gör är att centrera texten i menyn. Jag vill ha den i mitten men hur mycket jag än ändrar och exprimenterar i stilmallen så vill det inte funka :>
Hjälp tack?

Här är en bild på hur bloggen såg ut innan:



Inte direkt snyggt. Jag var inte så himla nöjd med den headern men jag orkade inte byta förrän nu (:
Jag får se hur lång tid det tar innan jag tröttnar på den nuvarande designen, jag kommer säkert tycka att den är as ful om bara några dagar, hoho :>


Nu ska jag ut och hämta ved så att vi kan elda lite mer, sen blire middag och så kanske man hinner läsa lite eller något innan Vampire Diaries :GGGGGG


Det löser sig, sa kvinnan som sket i vasken, Lägg dig inte i, sa gubben som sket i sängen.

Tjinge 8D

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0