Oooowwwwnnnssdaaawwg

God Afton mina damer och herrar, getter och hamstrar :)

Vill ni veta vad jag har gjort idag?
Det går nog ganska snabbt att berätta.
Jag har kollat på TV.

Jao grabbs, det är i princip det enda jag har gjort idag (:

Mamma väckte mig lite innan 12 (kände mig as kass för att jag hade sovit bort halva dagen) och så gjorde jag frukost och satte mig vid TV:n.
Och där stannade jag också.. resten av dagen ^^

Fast jag var inte heeeelt kass framför TV:n utan jag sysselsatte mig liiiite med annat. När jag ändå satt där passade jag på att sy lite, jag lagade mitt favorit "nattlinne" (en helt sjuuukt stor T-shirt) som hade hela 8 (!) hål i sig.
Rätt tragiskt, att jag inte tar hand om mina favoritplagg bättre. I alla fall så är T-shirten hel och glad nu, det blev en hel del stygn, men jag lovar att den var bedövad under hela operationen :)


Fick reda på av pappsen för ett tag sen att skolan ska vara inställd torsdag&fredag också.
Vad ska jag hitta på? Börja sticka kanske? Det gillade jag ett tag :)
Jag är koolast i stan 8D

Kanske en vän eller två vill hitta på något imorgon kanske? En Mumsig kille och en liten Näsa kanske har lite tid över för en stackars bit Folie som virvlar ensam i vinden. Helt övergiven och omgiven av stormande längtan efter sällskap och lek med bästisarna.
Åh vad jag gillar när jag blir sådär poetisk (:
Jag har faktiskt funderat över om jag kanske skulle börja skriva dikter igen, jag var rätt inne på det ett tag, fast det var nog innan jag hade startat den här bloggen, så det är inget ni ha fått ta del av. Stackars, stackars er... inte :D


Ska vi ta och njuta av en serie från Explosm.net idag med kanske?
Ja, det ska vi :D


Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0