Bött och Banan.

Hällow drommisar :)

Igår var vi på Eclipse, minsann. Den var väl ungerfär precis som jag hade väntat mig; halvbra mest hela tiden, aningens bättre då och då men med en underton av töntighet.
Och vem var det som bidrog med töntigheten mest då? Jo, Bella såklart, vad är grejen med att hon KONSTANT ser sömnig/drogad/uttråkad ut? Kan hon inte bara gå och köpa ett nytt ansiktsuttryck?
Och kan inte någon ge Jacob en rakhyvel, snälla? Fjunen på hans överläpp förstörde hela härligheten.

Innan vi gick till bion hann vi käka glass med pommes frites på Doooonkeeeen och shoppa lite på Avenyn.

Några bilder från kvällen kan jag la langa fram, kanske (:


Jag försökte mig på en outfit-bild på vägen till bussen.
Jag tar ju outfit-bilder varje dag, så jag visste exakt hur jag skulle posa.
Ohja.


Vi gillar salt.


Efter filmen, i väntan på tåget. vi är kooooooooola 8D


Nu ska jag ladda över lite bilder från den andra kameran så att jag kan blogga om dagens äventyr 8)

Tjingis (:

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0