Det är idag det händer.

Åh wow,  vet ni vad det är för dag idag?
Dagen då MUMSI KOMMER HEM FRÅN TURKIET! :DDDDD

En eller två har ju längtat en aning, så att säga.

Jag hade dött om jag hade varit tvungen att umgås en enda dag till med bara Näsan, jag hatar henne, hon är det värsta jag vet. Verkligen, hon är dålig, vilket jag också brukar tala om för henne.

El gato es azul... NOOOOOO :DDD
Ååååh, inte-skämt är sååå koola på spanska 8)
Fast det var typ Näsans idé, hon liksom sa det första NOOO-skämtet. Men jag hatar henne.


Förresten så var jag ute och powerwalkade/joggade igår. Jag orkade inte jogga hela vägen som jag först hade planerat så det blev lite blandat liksom.
Sen när jag kom hem så tipsade mamma mig om att man kan gå in på iForm, en träningssida, och mäta sin runda. Så det gjorde jag (:

Här är min runda från igår:


Jag joggade mellan 1-3 km och sedan mellan 4-5 km och 6-7 km, resten powerwalkade jag.
Shit vad jag känner mig duktig, nu ska jag bara få det att bli en vana också (:


Tjingis Badis, nu ska jag och mammsen åka till Kungsbacka och låna böcker :)


PS. Jag hatar inte Nooos-eee på riktigt, jag bara låtsades för att göra henne ledsen, hahah 8D

Kommentarer
Postat av: ENTREVISTA, - lär känna bloggarna!

Åh jag är hemma lika mycket som en fisk bor i sina sommarstugor.



Här kommer du och har smygtränat under min vistelse i Kalkonen, när en ANNAN har befunnit sig utanför EU:S-gränser och druckit åtminstone 10 liter läsk på två veckor och till det tränat lika mycket som getter kastar soptunnor och DET, ska jag säga dig, händer inte. (Getter har en övernaturlig respekt för soptunnor, as you know of course..)



Jag är blek, fet och glad att vara hemma, -jag har saknat er också! :D



2010-07-05 @ 11:37:41
URL: http://entrevista.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0