Friskast i stan.

Hoho, min rubrik ljuger. Jag ær inte alls frisk.
Så tøntigt.

Idag var vi i Drangedal som visade sig vara værldens minsta stælle. Coop, statoil en lada och.. inget mer, dær har vi drangedal, WOOOHOO.
Vi køpte iaf glass på statoil och sen ville mamma och pappa ut i skogen och kolla på massa høga berg som fanns dær. Jag kænde mig aningens svimfærdig så jag stannade i bilden och læste Pride and Prejudice.

Nær vi kom hem sov jag en stund, sen åt vi och jag sov en stund.
Nu kænner jag att det nog ær dags før en liten sovstund igen. Så frisk ær jag.. skitkul, jag ælskar det.

Førresten, Noss-ponk, hur ær læget i Sverige-landet? Ær det roligt att hænga på egen hand hemma kanske? :)
Du får nog ta en tripp till lekplatsen førresten, bara så att inte gungorna glømmer oss, liksom :G

Och Mummis, hælsa hæstarna!

Nu ær det så att jag råkar veta att Mammsen skaffade fram choklad førut, så full fart tillbaka till stugan ær vad som gæller. Sen sovstund (:


Tjingis.

Kommentarer
Postat av: Såptjejen

Åh, livet som svensk har aldrig varit bättre :G Idag har jag tvättat, wait for it... huset :] Det vart faktiskt ganska mys, hängde i solen och sånt mås-aktigt.



Måste säga att jag är förälskad i dina nya koola bokstäver. æææææææææææææææææ :G

2010-07-15 @ 20:52:05
Postat av: NäsExpert

Vi ska ju minsann måla huset och då ska man tydligen tvätta huset först. Huset får ju inte vara svettigt liksom 8D

Du Häst-tanten, kommer du på några fler underbara Hunnebo-låtar är det bara att spamma mig för fulla muggar, har laddat över dom du skickade men vill ha meeeer :G Du btw, vilket nummer var det på den mineralfoundationen som du köpte? Den du sa var bra till solbränd hy :G

2010-07-16 @ 20:59:51
Postat av: Din mamma.

Jag måste säga att jag tycker att dina ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ:n och ÖÖÖÖÖÖÖÖÖ:n är det koolaste jag någonsin har sett.



Jag hälsade förresten hææææææææææææææææstarna som aldrig förr. Gissa om alla pratade norrländska efter fem dagar i min närvaro.



Och med det menar jag hästarna alltså. Såklart.

2010-07-16 @ 21:30:09
URL: http://entrevista.blogg.se/
Postat av: Nosshörning

Åh, Nalle Puh :G



Tönten på Kicks sa åt mig att ta C3 så det gjorde jag, får se om den är det bästa ever eller om jag ska gömma den bakom ladan :G

2010-07-17 @ 00:03:55

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0