Inte hemma, minsann.

Så vart man i Norge då, vi kom hit vid 21.30 igårkvæll efter att ha åkt bil och færja och sånt sen klockan 12.

Blev jag øverlycklig eller blev jag øverlycklig nær jag såg att det famms en dator i receptionen (dær jag sitter nu) som ær gratis att anvænda? :G

Jag kommer nog inte blogga særskilt mycket nær jag ær hær æven om det nog ær enda gången ær mitt liv som jag kommer få chansen att skriva med såhær fruktansvært koooooola bokstæver 8D

æøøæøæøæøæøææææææøøøøøøøøøøøøæææøøøøøøøøøøøæææææøæøæøæ


Tjingis pojkar, nu ska jag kolla in poolen som finns hær på campingen :>

Kommentarer
Postat av: Såp-Tjej

Nemen ojsan, vad tuff man var här då 8] Bloggar i Norge-land och sånt fånigt :G

2010-07-12 @ 19:24:40

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0