Jag är inte död, jag bara låtsas.

Hej  :)


Här på bloggen har det varit full rulle hela veckan, verkligen. Ni har väl läst de 238 inläggen jag har skrivit varje dag va?
Eller kanske inte, eftersom det inte finns några 238 inlägg, åh...


Anledningen till att jag har varit värdelös är att jag har jobbat och grejjat och inte haft lust att blogga när jag kommer hem. Okej, jag har kommit hem runt 3 varje dag och det är ju inte så sent, så då borde jag orka blogga. Inte.


Menmen, igår var sista dagen på jobbet och nu har även jag sommarlov! wooohhoo :)


Nu kommer förhoppningsvis bloggningen komma igång lite igen (:

 


Jag tänker slänga in en kort konversation mellan mig och Nossie från när vi satt och födelsedagsfikade igår:
(inte säkert att varje ord blir exakt rätt, men aa, ni fattar nog sammanhanget ändå)


Jag:
 Kolla fågeln, den typ fluffar upp sig hela tiden.
Nossie: Jag tror den andas.
Jag: Ååh, den andas..
*beundrar fågeln som andas*
Jag: Varför är det bara den fågeln som andas?


Av alla små sparvar som satt där var det alltså bara Berra (vi döpte honom till Bertil) som andades, och så vitt jag vet sitter han fortfarande där, på Jönssons, och andas för fulla muggar.

 

Som ni kanske fattade när jag nämnde "födelsedagsfika" så var det alltså Nossies födelsedag igår, så nu är typ ALLA (Nossie och Mumma) 5678 år äldre än mig. Det är inget jag vill ska fortsätta. Jag vill också vara stor.
Men i september, då jävlar! Då ska ni få se på grejer, då ska jag också bli stor, HA!, och det finns INGET ni kan göra åt det!!!!!!!!!!!!!!!


Hoho, jag är kool (: 


Åh, tjingis :)


(Det här inlägget skrev jag egentligen imorse, men mitt internet stängde av sig så det hade hamnat i utkast, så kan det gå, minsann :))


Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0