Kvällssysslor.

Hej igen, jag gick visst inte och la mig förut (:

Jag tänkte bara att jag skulle ladda upp lite bilder jag photoshoppade igår.
Jag fick total mani på att fixa hyn, fast jag kan inte säga att det blev überbra, jag får öva (:




Alicia Silverstone





Britney Spears





Madonna


Jag måste säga att Brittans haka är det bästa jag vet, syns ju inte alls hur photoshoppad den är, nejdå. fast jag blev rätt nöjd med hennes hy och jag bara äääälskar att Madonna skelar :G
Madonna-bilden blev inte jätte bra, men jag lyckades i alla fall få henne att gå från att se döende ut till att istället vara milt förvånad.


Okej, nu SKA jag sova, Natti (:
 

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0