På Språng.

Hola allihopa (:

Idag har jag och Nossie varit på äventyr.
Ni som följer min blogg vet att vi målade lite tavlor för ett tag sen och det är på grund av de tavlorna som jag och Noss befann oss på IKEA idag.
Igår målade vi fler tavlor (och spelade kubb och åt blåbärspaj) och vi beslutade att det var dags att skaffa ramar till våra konstverk.

Så idag har vi varit i Kållered större delen av dagen, vi köpte våra ramar, åt lunch, kollade runt på kicks och skopunkten och köpte vatten på coop. Spännande, jag vet :)

Jag kan ju också tala om att det var olidligt varmt utomhus.

I alla fall, nu är målningarna insatta i sina ramar och fyra stycken sitter på min vägg medans en femte fick följa med Noss hem.



Vi gillar IKEA - tummen upp!


Vi gillar maten - tummen upp!


Vi gillar lampavdelningen - tummen upp!


Hem med ramarna, och vidare!
(tummen upp utanför bilden!)


Nu ska jag photoshoppa lite och sen är det sovdags (:

NattiNatti.

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0