Makeover

Hallå där, bötter och vänner.

Jag kände att det var dags för en makeover, jag var så trött på mitt utseende så jag fixade till mig lite (: Jag bara drog raka vägen till plastikkliniken och ändrade ALLT, typ. Åh, så härligt.

Okej, jag kanske fick liiite inspiration från en viss storbloggerska, men det är ändå min egen stil!


Jag tyckte att jag fick till det riktigt bra där.
Plankorna som är helt böjda i bakgrunden är inget konstigt, det är bara kameran som har förvrängt dom lite.
Jag lovar, jag har inte ens photoshop, om det nu är det ni tror.


Såhär såg jag ut innan:
(überseriös bild från midsommar hos Näsa)



Jag är oerhört nöjd med mina nya look, jag ångrar ingenting :D


Nu ska jag lägga på en ansiktsmask på min förminskade näsa och försöka att inte kleta ner mina SNYGGA läppar.

Tjingis (:

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0