Penslar och Pelikaner

Sådär, nu vart bilderna inlagda på datorn och i'm ready for action 8)

Runt lunch idag stod jag framför TV:n med stykjärnet i högsta hugg när jag plötsligt hörde hur det pinglade lite från mobilen i fickan. Det var Nossie som talade om att hon precis gick förbi mitt hus.
0.00007 sekunder senare satt Noss i soffan och kollade på TV/mig när jag strök (strykte?)

När jag var klar men klädhögen stack vi ut i skogen och ägnade oss åt koola saker, typ klättra i träd och skälla på fruktansvärt töntiga flugor. Flugorna har HELA skogen att sitta i och ändå MÅSTE dom sitta på mina ben.

När vi kom hem bestämde vi oss för att måla en tavla, som efter 2 timmar hade förökat sig till 5 :)

Minsann.


Färg är kul :)


Vi passade på att måla altanen när vi ändå var igång.


Här vart det tavlor minsann.






Nu är det ingen idé att fråga vem som gjorde vilken bild och sådär. För vi målade alla bilderna tillsammans.

En till tavel-målnings-eftermiddag skulle vara trevligt att anordna snarast möjligt, då med en Mumsighet närvarande.
Idag var allt så spontant att det liksom inte hanns med.

Åh.

Tjingis (:


PS. På bilden där alla tavlor syns så ska ni kolla extra på målningen i mitten. På den finns tre typ.. lurviga streck. Det var egentligen tre röda streck som vi sedan inte ville ha. Så vi gjorde om dom till två drakar som parar sig mitt framför en tredje drake, fast det var inte riktigt meningen, men ändå. Bara så ni vet.

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0