Produktiv som en..lama..?

Tjingis folk.

Både idag och igår har jag varit otroligt duktig och produktiv.
Yeah right...

Igår var jag hemma hos Noss och vi hade "filmmarathon", det blev väl inte riktigt som planerat eftersom jag skulle hem och äta middag så vi hann bara se en film och början på en annan.
Menmen, hemma fick jag i alla fall fruktansvärt god mat. Mamma hade gjort någon italiensk kyckling-grej med pasta, yumyumyum :G

Efter det kollade jag på Ice Age 2 och Mission Impossible 2 med pappa.
Bara jag som tycker Tom Cruise är.. töntig?

Minsann, så intensiv var alltså min gårdag och idag har det varit minst lika ansträngande. Hittills har jag gått upp ur sängen, kollat på TV och suttit här en kort stund. Wow alltså, jag fattar inte hur jag orkar!
Man blir ju nästan andfådd bara av att läsa om mina bravader.

Vi avslutar med en härlig C&H :)






(Det här inlägget skrev jag egentligen ca 14.00 men just då slutade internet plötsligt funka, jag satt helt snällt och gjorde annat medans jag väntade på att det skulle börja funka igen. Efter att ha väntat mer än 2 timmar gick jag till min brors rum för att koppla om routern och modemet. Då upptäckte jag att de redan var ur kopplade..? När jag tänkte tillbaka lite så kom jag ihåg att internet faktiskt hade slutat funka precis innan Kalle lämnade sitt rum för att åka någonstans med pappa. Alltså var det han som beslutade sig för att ingen skulle få använda internet när han var borta. Jag måste säga att detta gjorde mig aningens upprörd eftersom Kalle var mycket väl medveten om att jag satt vid datorn. Så nu är jag sur. Kul.)

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0